Karl Lagerfeld ontwerpt voor Coca-Cola light
De collectie bestaat uit drie exclusieve designs. Lagerfeld, die zelf zegt de hele dag door Coca-Cola light te drinken, liet zich inspireren door de nieuwe gezichten en karakters van de ‘Love it light’ campagne, te weten Bernadette, Eleanor en Irene.
Alle drie de ontwerpen zijn voorzien van het silhouet van Karl Lagerfeld. Daarnaast zijn de flesjes genummerd.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaDe drie vrouwelijke karakters maken onderdeel uit van de nieuwste televisiecampagne van het merk, die binnenkort in heel Europa wordt gelanceerd.
Coca Cola begeeft zich in deze campagne dus in de vluchtige wereld van mode. Karl Lagerfeld heeft ook de fotocampagne voor Coca-Cola light verzorgd. Geïnspireerd op Coca-Cola light brengen supermodellen Coco Rocha, Heidi Mount en Jeneil Williams de persoonlijkheden van Bernadette, Eleanor en Irene tot leven. Vanaf april zal deze campagne ook op de buitenreclame in Nederland te zien zijn.
Vanaf 14 mei 2011 is de ‘Coca-Cola light Limited Edition Collection by Karl Lagerfeld’ in Nederland verkrijgbaar, bij filialen van de Bijenkorf.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid