Overslaan en naar de inhoud gaan

Karl Lagerfeld ontwerpt voor Coca-Cola light

Mode-ontwerper Karl Lagerfeld ontwierp een nieuwe collectie voor de Coca-Cola light-flesjes.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De collectie bestaat uit drie exclusieve designs. Lagerfeld, die zelf zegt de hele dag door Coca-Cola light te drinken, liet zich inspireren door de nieuwe gezichten en karakters van de ‘Love it light’ campagne, te weten Bernadette, Eleanor en Irene.

related partner content for mobile comes here

Alle drie de ontwerpen zijn voorzien van het silhouet van Karl Lagerfeld. Daarnaast zijn de flesjes genummerd.

De drie vrouwelijke karakters maken onderdeel uit van de nieuwste televisiecampagne van het merk, die binnenkort in heel Europa wordt gelanceerd.

Coca Cola begeeft zich in deze campagne dus in de vluchtige wereld van mode. Karl Lagerfeld heeft ook de fotocampagne voor Coca-Cola light verzorgd. Geïnspireerd op Coca-Cola light brengen supermodellen Coco Rocha, Heidi Mount en Jeneil Williams de persoonlijkheden van Bernadette, Eleanor en Irene tot leven. Vanaf april zal deze campagne ook op de buitenreclame in Nederland te zien zijn.

Vanaf 14 mei 2011 is de ‘Coca-Cola light Limited Edition Collection by Karl Lagerfeld’ in Nederland verkrijgbaar, bij filialen van de Bijenkorf.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in