Kamer ontevreden over aanpak 0900-nummers


In januari nam de Tweede Kamer met algemene stemmen een motie aan van deze strekking. Heemskerk moest binnen drie maanden met een voorstel komen. Hij liet de Kamer afgelopen maandag weten dat de bedrijven tot 1 april volgend jaar de kans krijgen om de wachttijden terug te dringen en anders met maatregelen te komen.
Hij noemde woensdag in de Tweede Kamer de motie ‘slecht uitvoerbaar en slecht handhaafbaar'. Wel wil hij het ‘misbruik' van de 0900-nummers aanpakken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens Heemskerk is de aanpak zoals de Kamer die wil ‘niet effectief'. Kwaadwillende bedrijven kunnen immers snel de telefoon aannemen en vervolgens toch de klant aan het lijntje houden. De Kamer nam met dat antwoord echter geen genoegen en eist extra maatregelen (ANP).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid