Overslaan en naar de inhoud gaan

Henkjan Smits in hoofdjury Effie

De Effiejury 2014 is compleet met de toevoeging van 'tv-jurylid' Henkjan Smits.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Smits had in mei al via Twitter laten weten dat hij wel oren had naar een plek in de Effie-jury.


related partner content for mobile comes here



Smits  was op tv jurylid bij programma&;s als Idols en X-Factor. Hij zegt: &;Het jureren zit me in het bloed en ontdekken van talent geeft mij energie. Als geïnteresseerde in marketing en communicatie volg ik het instituut Effie al jaren.  Al in de muziekindustrie was ik bezig met personal branding van artiesten. De afgelopen jaren heb ik dit via de Business X Factor uitgebreid naar het bedrijfsleven. Vanuit dit oogpunt  is het daarom logischer dat ik mij nu over de effectiviteit van campagnes buig dan over zangtalent.&;

Wisseling jury
Gisteren was een bijeenkomst in Restaurant Moeders in Amsterdam waarbij de officiële wisseling van de EffieJury plaatshad. Het jureringsproces voor de EffieAwards 2014 gaat daarmee van start.

De EffieJury wordt gevormd door drie 8-koppige deeljury’s en een hoofdvoorzitter. Deze vakjury’s beoordelen cases in de categorieën bewustwording, merk en gedrag. De hoofdjury, bestaande uit de drie juryvoorzitters van de vakjury, algemeen lid Henkjan Smits en hoofdjuryvoorzitter Ben Knapen bepalen wie er naar huis gaat met een Effie.

EffieCases kunnen t/m maandag 7 juli ingezonden worden via .

De EffieHoofdJury 2014 is als volgt samengesteld:

HOOFDVOORZITTER
Ben Knapen
ALGEMEEN LID HOOFDJURY
Henkjan Smits
Voorzitter vakjury bewustwordingscampagnes
Frits Spangenberg
Voorzitter vakjury merkcampagnes
Mary Hoogerbrugge
Voorzitter vakjury Gedragscampagnes
Yvonne Prins

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in