
Dat meldt De Telegraaf. Het is de zesde keer op rij dat het biermerk geldschieter is van de nieuwe film van 007. Sponsordirecteur Hans Erik Tuijt zegt dat de deal een flinke marketingwaarde vertegenwoordigt, maar hij wil geen financiële details prijsgeven. 'Dat mag niet van de familie Broccoli, die de rechten op de James Bondfilms in handen heeft. Dat is contractueel zo vastgesteld.'
Wel zullen de acties van Heineken, die mede de film ondersteunen, wereldwijd in de tientallen miljoenen euro’s lopen. 'Als slagroom op de taart zal hoofdrolspeler Daniel Craig een rol spelen in een van onze commercials', zegt de Heinekendirecteur. 'Het is voor het eerst dat James Bond in onze reclame-uitingen te zien zal zijn.'
Vacatures
Marketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeAllround Communicatieadviseur (28-32 uur)
CTGBContent Creative- RTL Tonight
Banijay Benelux.comDe nieuwe James Bond film heet Sky Fall en is begin november in de bios te zien.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee