Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken weer sponsor James Bond

Heineken sponsort opnieuw James Bond. Acteur Daniel Craig is binnenkort ook voor het eerst te zien in een Heineken-commercial.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt De Telegraaf. Het is de zesde keer op rij dat het biermerk geldschieter is van de nieuwe film van 007. Sponsordirecteur Hans Erik Tuijt zegt dat de deal een flinke marketingwaarde vertegenwoordigt, maar hij wil geen financiële details prijsgeven. 'Dat mag niet van de familie Broccoli, die de rechten op de James Bondfilms in handen heeft. Dat is contractueel zo vastgesteld.'

related partner content for mobile comes here

Wel zullen de acties van Heineken, die mede de film ondersteunen, wereldwijd in de tientallen miljoenen euro’s lopen. 'Als slagroom op de taart zal hoofdrolspeler Daniel Craig een rol spelen in een van onze commercials', zegt de Heinekendirecteur. 'Het is voor het eerst dat James Bond in onze reclame-uitingen te zien zal zijn.'

De nieuwe James Bond film heet Sky Fall en is begin november in de bios te zien.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in