Heineken vijf keer bekroond bij SpinAwards 2004
Goud was er voor de Heineken EK campagne 2004 (Heineken Nederland, Qi) en Olaf & Otto (Heineken Nederland, Qi ). Zilver voor Nametones (Heineken Nederland, Qi) en BeerTender (Heineken Nederland BV, Qi). Heineken werd door het Nederlandse publiek gekozen tot beste online adverteerder.
Er zijn vier Gouden SpinAwards toegekend: “Iedereen is een Auto Trader” (Autotrader/.bone), “Beukenlaan 35” (Tina/Sanoma Uitgevers, Pixelpixies), “Heineken EK campagne 2004” (Heineken Nederland, Qi) en “Olaf & Otto” (Heineken Nederland, Qi ).
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
Spotta
Verder werden er acht Zilveren SpinAwards overhandigd. De prijzen gingen naar “Buutvrij For Life” (Buutvrij For Life, Rhinofly), “Surfbijbel.nl” (Nederlands Bijbelgenootschap, Henk Dokter Creative Associates), “Nametones” (Heineken Nederland, Qi), “2GOTV, Nederlands eerste mobiele tv-zender” (Vodafone, Media Republic), “AnderZorg Ziekenfonds” (AnderZorg ‒Menzis-, La Comunidad), “CV - Vingers in de lucht” (Stichting Consument & Veiligheid, TBWA Interaction Company), “BeerTender” (Heineken Nederland, Qi) en “Sms is de boodschap” (KPN Mobiel Hi, Proximity).
De publieksprijs voor de beste website ging naar Vara’s Kassa (Vara/Quantic). De innovatieprijs leverde dit jaar geen winnaar op.
Er was een recordaantal van 242 inzendingen. Ondanks dat werden er niet meer Spinawards dan vorig jaar uitgereikt. De uitreiking had plaats in het INIT-gebouw in Amsterdam. De avond werd gepresenteerd door Winston Gerschtanowitz.
Zie ook Spinawards.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid