Overslaan en naar de inhoud gaan

Go-Tan en SOS-Kinderdorpen samen in actie

Go-Tan en SOS-Kinderdorpen werken samen in een SMS & Win-actie. Vanaf eind augustus krijgen een aantal kroepoekvarianten van Go-Tan een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De kinderhulporganisatie vangt kinderen op die er alleen voor staan en geeft ze een nieuw thuis in hun eigen land. Acht à tien weeskinderen vormen samen met een (beroeps)moeder een nieuw gezin in een eigen huis, onder het motto: 'want ieder kind verdient een thuis'. Go-Tan laat weten dat voor hen 'familie' ook erg belangrijk is. ‘Samen met de familie aan tafel genieten van de maaltijd, is dan ook een echte Oosterse traditie. Go-Tan komt daarom graag op deze ludieke wijze in actie voor SOS-Kinderdorpen’, aldus het persbericht.

related partner content for mobile comes here

Go-Tan en SOS-Kinderdorpen zijn bij elkaar gekomen dankzij Elles en Michel,twee jonge mensen die momenteel van Nederland naar China reizen in eenoldtimer Volkswagen-busje. Zij gebruiken hun reis om SOS-Kinderdorpenbekendheid te geven en bezoeken onderweg ook verschillende SOS-Kinderdorpen(voor meer informatie: ). Voor Go-Tan, dat een van desponsoren is van deze reis, vormen Elles en Michel een extra paar ogen enoren in het Verre Oosten op zoek naar de laatste eet- enproductontwikkelingen. Tweewekelijks schrijven zij dan ook een recept voorGo-Tan dat te lezen is op de website (Go-Tan's inhakerop DriveThePlanet.nl) en op . Daar is ook meer informatie overde SMS & Win-actie te lezen.

SOS-Kinderdorpen is met ruim 430 SOS-Kinderdorpen actief in 131 landen, verspreid over alle werelddelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in