Overslaan en naar de inhoud gaan

Fox kampt met lege blokken Super Bowl

Het Amerikaanse Fox television heeft grote problemen de commercialblokken te vullen voor de Super Bowl, het meest bekeken evenement in de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De problemen zijn alarmerend omdat de deadline nadert. Het is nog maar twee weken voordat het American football-evenement start. Normaal gesproken zijn de blokken al ruim een maand van te voren uitverkocht, aldus The Wall Street Journal. Tot nu toe heeft Fox 1,5 miljoen dollar binnengehaald per commercial van 30 seconden, terwijl CBS vorig jaar al 2 miljoen scoorde voor enkele spotjes. Mogelijk moet Fox de prijzen nu verlagen. Volgens een analist van ABN Amro gaat Fox meer dan 20 miljeon dollar verliezen aan de Superbowl. Anderen denken dat de Winterspelen een te grote concurrentie vormen voor de Superbowl. Bovendien is de moeilijke advertentiemarkt momenteel nog een extra belemmering.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in