Ford worstelt met verleden


De New York Times plaatste een artikel waarin de komende advertentiecampagne voor de nieuwe Explorer werd bekritiseerd omdat er niet voldoende aandacht zou worden besteed aan het veiligheidsaspect van de auto. USA Today vond dat Ford de consument ervan zou moeten overtuigen dat dit een geheel nieuwe versie betreft.
Ford is van plan om veiligheidsaspecten in de PR rond het nieuwe model onder de aandacht te brengen. Volgens een PR-medewerker blijft de nieuwe strategie voorlopig geheim.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSErvaren communicatieadviseurs in Detroit menen dat de autoproducent op een smal koord moet balanceren. Zij moeten de veiligheidsaspecten aanstippen zonder de problemen rond de vorige versie van Explorer opnieuw naar boven te halen. Volgens Larry Smith, president van het Institute for Crisis Management maken de media zich echter drukker over het onderwerp dan de consumenten. (bron: PR Week US)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid