Overslaan en naar de inhoud gaan

Dolf van den Brinkprijs voor vernieuwing uitgeeftraditie

Tijdens het derde Nationaal Uitgeverscongres op 21 juni te Rotterdam zal voor het eerst de Dolf van den Brinkprijs worden uitgereikt aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De uitgever van dagbladen, tijdschriften of boeken moeten een belangrijke bijdrage hebbent geleverd aan de vernieuwing van de uitgeeftraditie. Voor de prijs, die jaarlijks zal worden toegekend, komen in aanmerking allen die in Nederland als uitgever werkzaam zijn, ongeacht hun hiërarchische positie. De prijs, een initiatief van Media Facts, is genoemd naar drs R.E.M. van den Brink, voorzitter van de rvb van Elsevier van 1953 tot 1979. Hij onderscheidde zich door niet alleen in eigen huis maar in het hele uitgeefvak vernieuwing te stimuleren.

related partner content for mobile comes here

De jury bestaat uit Joan Hemels (voorzitter), hoogleraar communicatiewetenschap UvA, Léon Bouwman, adjunct hoofdredacteur/chef mediaredactie Adformatie, Arre Fockema Andreae, ex-directeur NUV, Frans van Lier, hoofdredacteur Media Facts, en Lucie Vermij, hoofdredacteur Boekblad. Namen van kandidaten kunnen tot 1 mei worden ingezonden per post (postbus 6438, 3002 AK Rotterdam), via of .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in