Overslaan en naar de inhoud gaan

Belevenismerken maken furore

De merken die het meeste kunnen groeien zijn de ANWB, Albert Heijn en Postbank. Voor de goede doelen is de toekomst wat minder rooskleurig…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Interne merkwaarden als vertrouwen, klantgericht en sympathiek zijn voor groei belangrijker geworden dan aanzien, authentiek zijn of de beste zijn.

related partner content for mobile comes here

Belevenismerken zijn in opkomst, is de algemene conclusie die Consult filtert uit de inmiddels derde editie van de BrandAsset Valuator, een internationaal driejaarlijks onderzoek van de Young & Rubicamgroep. De Y&R-dochter liet het wereldwijde onderzoek over 2000 door het Nipo uitvoeren onder 1500 Nederlandse consumenten.

Die gaven hun oordeel over ruim duizend nationale en internationale merken, maar ook informatie op persoonlijke voorkeuren.De sterkste merken waren volgens de Nederlandse consumenten vorig jaar achtereenvolgens de gulden, Douwe Egberts en het Rode Kruis, waarbij de gulden de Kankerbestrijding uit de topdrie wist te stoten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in