Overslaan en naar de inhoud gaan

FCB Amsterdam introduceert CHANGE500

Het netwerkbureau geeft 500 uur aan creativiteit weg om ideeën en concepten te helpen die maatschappelijk het verschil gaan maken.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Normaal werkt  voor commerciële klanten, maar volgend jaar wil het netwerkbureau zich ook beschikbaar stellen voor individuen of groepen zonder commerciële belangen. Bij wijze van kerstcadeau geeft FCB Amsterdam 500 uur gratis weg om creatieve ideeën en concepten te ontwikkelen waar mensen beter of gelukkiger van worden.

related partner content for mobile comes here

Vorig jaar deed iets soortgelijks door zich ;gratis&; beschikbaar te stellen, als statement tegen de heersende graaicultuur. CHANGE500 heeft als doel om de wereld om ons heen op te knappen: het oplossen van maatschappelijke problemen, of het voorkomen van misstanden.

Klantenjury

Een zogenoemde &;klantenjury&; selecteert de inzendingen die worden beloond met gratis uren. Minimaal 50, maximaal 200 uur. &;Genoeg om het verschil te maken&;, aldus het bureau. Projecten die zich in willen schrijven kunnen dat doen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in