Overslaan en naar de inhoud gaan

Facebook experimenteert met mobile credits in India

Facebook probeert iets nieuws uit in India. Het sociale netwerk geeft krediet als je je registreert vanaf een mobiele telefoon.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het krediet wordt verhoogd wanneer je vrienden overhaalt om hetzelfde te doen.

related partner content for mobile comes here

Gebruikers die zich via hun mobieltje registreren, ontvangen 50 roepia’s. Per overgehaalde vriend ontvang je nog eens 50 roepia’s.

Het concept heet Talktime en is een voorzetting van experimenten as Facebook Zero, waarbij het sociale netwerk in verschillende opkomende markten gratis mobiele toegang bood aan consumenten.

Volgens de website Inside Facebook logt 35 procent van de Indiase Facebookgebruikers in via de mobiele telefoon. De app die consumenten in opkomende markten als India hiervoor gebruiken, heet Every Phone app. Facebook ontwikkelde deze app in 2011.

17 procent gebruikt een tablet of smartphone.

Facebook India telt 65 miljoen gebruikers, 8 miljoen meer dan 2 jaar geleden. Online advertentiebestedingen stijgen in India met 25 procent per jaar.

Bron: Tech Crunch

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in