Facebook experimenteert met mobile credits in India


Het krediet wordt verhoogd wanneer je vrienden overhaalt om hetzelfde te doen.
Gebruikers die zich via hun mobieltje registreren, ontvangen 50 roepia’s. Per overgehaalde vriend ontvang je nog eens 50 roepia’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet concept heet Talktime en is een voorzetting van experimenten as Facebook Zero, waarbij het sociale netwerk in verschillende opkomende markten gratis mobiele toegang bood aan consumenten.
Volgens de website Inside Facebook logt 35 procent van de Indiase Facebookgebruikers in via de mobiele telefoon. De app die consumenten in opkomende markten als India hiervoor gebruiken, heet Every Phone app. Facebook ontwikkelde deze app in 2011.
17 procent gebruikt een tablet of smartphone.
Facebook India telt 65 miljoen gebruikers, 8 miljoen meer dan 2 jaar geleden. Online advertentiebestedingen stijgen in India met 25 procent per jaar.
Bron: Tech Crunch
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid