Overslaan en naar de inhoud gaan

EEN voor allen, allen voor EEN

De EEN campagne vraagt alle Nederlanders EEN voor EEN ? zich in te zetten voor het einde van armoede. Daarom verenigt EEN scholieren,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

klinkt sympathiek. Centraal staan de millenniumdoelen en iedereen kan zich daarvoor inzetten door mee te doen met EEN.

related partner content for mobile comes here

Hoe kan men meedoen? EEN is multimediaal, helemaal anno vandaag. Er is van alles beschikbaar om de boodschap uit te dragen: een plaatje voor in de MSN, met bekende Nederlanders en je eigen banner (een leuke gadget).

Daarnaast kun je ook van de site afplukken in de vorm van teksten, beeldmateriaal en multimedia.
Natuurlijk is er ook van EEN. Rubber armbandjes (jawel ? daar zijn ze weer), buttons, posters en T-shirts (uiteraard van eco-katoen). EEN is niet bezig met mobiele content, Hyves en getwitter. Zouden ze dat wel moeten?

EEN komt ergens commercieel over. Dat komt door het partnership met RTL. In de RTL nieuwsbrief staat het initiatief dan ook prominent vermeld. Men kan door een registratie bij EEN een optreden in een winnen. Nou, dat lokt wel aardig wat aanmeldingen. Zijn die allemaal serieus? Zijn al die mensen wel zo begaan met arme mensen? Goede vraag. Er zijn natuurlijk mensen aan wie de boodschap totaal ontgaat en maar al te graag op de buis verschijnen. EEN hoopt natuurlijk op al die anderen die zich wel willen inzetten.

RTL is alleen mediapartner en de site van EEN wordt dan ook binnen de RTL omgeving getoond. Verwarrend voor sommigen mensen, maar in feite is het duidelijk. EEN is niets meer dan de campagne van het Nederlands Platform Millenniumdoelen en andere zijn zo vriendelijk om mee te werken. Die medewerking wil EEN van iedereen. Op veel verschillende manieren. Kijken of het wat wordt met die millenniumdoelen, want daar gaat het toch allemaal om.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in