Duitsers haken in op Oranje


Snickers verwerkte de payoff ‘Je bent jezelf niet als je honger hebt’ in printuitingen met daarop een woordspeling op de shirts van EK tegenspelers. Zo wordt Van Bommel ‘Van Bammel’. 'Bammel haben' is Duits voor ‘angstig zijn’. Bureau: BBDO Proximity Dusseldorf.
Media Markt plaatste de ochtend na de Hollandse nederlaag deze printuiting met de boodschap dat je, net als het Nederlandse team, de finale lekker thuis kan kijken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFisherman's Friends verkneukelt zich over het verlies van Oranje
WK 2010
Hieronder vier Duitse inhakers waarbij een grote ergernis als thema geldt: Nederlandse caravanvakantievierders in Duitsland.
EK 2004 Lotto
WK 2006 Bosch
EK 2008 Media Markt
WK 2010 Media Markt
Dat oud zeer lang pijn blijft doen, blijk uit dit filmpje uit 2006: goksite Sportwetten neemt revanche voor het Gullit/Völler spuugincident dat plaatsvond tijdens het WK 1990.
WK2012 McDonald's roept rivaliteit tussen supportersbussen op
bron: Horizont
Kijk hier voor een overzicht van de Nederlandse inhakers op de wedstrijd
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid