Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie nominaties SAP-PIM Marketingprijs

De jury van de SAP-PIM Marketing Wetenschapsprijs heeft drie nominaties voor de SAP-PIM Marketing Wetenschapsprijs 2007 bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De eerste is ‘Understanding Consumer Reactions to assortment unavailability’ (Dr. Laurens Sloot, Universiteit van Rotterdam). Het proefschrift van Sloot gaat over de reacties van consumenten in het geval producten in supermarkten niet beschikbaar zijn.
De tweede nominatie is ‘From paper-and-pencil to screen-and-keyboard’ (Dr. Elisabeth Deutskens, Universiteit van Maastricht). Deutskens heeft onderzoek gedaan naar de kritieke succesfactoren van online marktonderzoek. Zij vergelijkt in haar proefschrift traditioneel marktonderzoek versus internet gebaseerd marktonderzoek in zowel B-to-B als B-to-C toepassingen.
De derde is ‘Brand Search’ (Dr. Ralf van der Lans, Universiteit van Tilburg). Het proefschrift gaat over hoe consumenten producten vinden in het winkelschap. Met behulp van een technologie gebaseerd op oogbewegingsanalyse is onderzoek gedaan naar het zoekgedrag van consumenten.

related partner content for mobile comes here

De Nederlandse prijs voor marketingwetenschap is een initiatief van SAP en Het Platform Innovatie in Marketing (PIM). De uitreiking van de SAP-PIM Marketing Wetenschapsprijs 2007 is op 20 juni in Den Bosch.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
sunny yadav

In Windows 10, we need help to know something, for some such help windows 10 information, I have brought this amazing site for you.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in