Drie nominaties SAP-PIM Marketingprijs
De eerste is ‘Understanding Consumer Reactions to assortment unavailability’ (Dr. Laurens Sloot, Universiteit van Rotterdam). Het proefschrift van Sloot gaat over de reacties van consumenten in het geval producten in supermarkten niet beschikbaar zijn.
De tweede nominatie is ‘From paper-and-pencil to screen-and-keyboard’ (Dr. Elisabeth Deutskens, Universiteit van Maastricht). Deutskens heeft onderzoek gedaan naar de kritieke succesfactoren van online marktonderzoek. Zij vergelijkt in haar proefschrift traditioneel marktonderzoek versus internet gebaseerd marktonderzoek in zowel B-to-B als B-to-C toepassingen.
De derde is ‘Brand Search’ (Dr. Ralf van der Lans, Universiteit van Tilburg). Het proefschrift gaat over hoe consumenten producten vinden in het winkelschap. Met behulp van een technologie gebaseerd op oogbewegingsanalyse is onderzoek gedaan naar het zoekgedrag van consumenten.
De Nederlandse prijs voor marketingwetenschap is een initiatief van SAP en Het Platform Innovatie in Marketing (PIM). De uitreiking van de SAP-PIM Marketing Wetenschapsprijs 2007 is op 20 juni in Den Bosch.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidIn Windows 10, we need help to know something, for some such help windows 10 information, I have brought this amazing site for you.