Commerciële zenders op 45 procent in week 44
De commerciële zenders hebben afgelopen week gezamenlijk een marktaandeel
van 45 procent gehaald. De publieke omroepen behaalden met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 stak weer ver uit boven de rest van de (commerciële) zenders met 16
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
procent marktaandeel. RTL5 zat op 4 procent, Yorin op 7. SBS6 haalde een
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSmarktaandeel van 9 procent, Net5 5 en V8 4. Het best bekekenn programma van
week 44 was weer het Journaal van 20.00 uur op zondag, ditmaal met 3,48
miljoen kijkers. Baantjer (RTL4) staat op de tweede stek met 2,58 miljoen
kijkers, de Champions League-wedstrijden van Feyenoord en PSV staan derde en
vierde met 2,3 miljoen en 2,1 miljoen kijkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid