Overslaan en naar de inhoud gaan

Merkenbouwen op internet: een Brand New World?

Is het juist om te spreken over e-branding als een afzonderlijk begrip? Ja, luidt het antwoord als daarmee specifiek wordt gedoeld op de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het antwoord is ontkennend als dat betekent dat e-branding een discipline is waarbij we alle oude marketingprincipes zomaar achter ons zouden kunnen laten. Veel merkenbouwers hebben tot dusverre nagelaten om zichzelf een aantal essentiële marketingvragen te stellen, met name vragen over de beoogde websitebezoekers. Om meerwaarde te creëren met hun internetinitiatieven zullen merkenbouwers in de huid moeten kruipen van de doelgroep. Aldus Marcel van Aalst,directeur van het Erasmus Centrum voor Interactieve Marketing, deze maand in het Tijdschrift voor Marketing.

related partner content for mobile comes here

Over een paar jaar zal e-branding weer gewoon branding worden genoemd, met internet als geïntegreerd onderdeel van de merkengereedschapskist, meent Van Aalst.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in