Overslaan en naar de inhoud gaan

Christelijke felicitatiedienst bestaat vijf jaar

De Blijde Doos is voor velen een begrip en ook bij huwelijk heeft menigeen een felicitatiedienstmevrouw aan de deur gehad. Maar wist u dat…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rejoice ging in 1998 van start met het verzenden van gratis felicitatiedozen en richtte zich op wat zij zelf de ‘interessante niche-markt’ van protestant-christelijke gezinnen noemen. Een doelgroep van zo’n 1.000.000 consumenten in Nederland. Veel christelijke organisaties en ook steeds meer bekende merken maken van die gelegenheid gebruik om hun producten en diensten onder de aandacht te brengen, volgens Rejoice. Zij werken niet, zoals andere felicitatiediensten, met hostesses, maar laten de doos aan huis bezorgen. Rejoice maakt deel uit van de organisatie N.A.W.plus Direct Marketing Diensten, dat zich specialiseert in de christelijke doelgroep. Andere producten zijn De Vakantietas, de carddeck Proficiat, list broking en consultancy.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in