Braziliaanse DPZ verliest gouden Leeuwen
De Cannes-organisatie trekt de twee gouden Leeuwen van het Braziliaanse bureau DPZ Propaganda in. Het gaat om de in Cannes met een…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vorige week raakte DPZ in opspraak vanwege een zogenaamde ‘skam ad’ (reclame-uitingen zonder goedkeuring van de opdrachtgever). De fabrikant zegt dat de uiting buiten zijn medeweten tot stand is gekomen en dat het KY-account al meer dan drie jaar wordt behandeld door McCann-Erickson. Na onderzoek is gebleken dat de junior creatief van het bureau op eigen initiatief heeft gehandeld en de advertenties heeft ingezonden voor Cannes, aldus Adage. Chairman Roger Hatchuel bedankte iedereen die ‘zo snel heeft meegewerkt deze zaak op te lossen’
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid