Overslaan en naar de inhoud gaan

Braziliaanse DPZ verliest gouden Leeuwen

De Cannes-organisatie trekt de twee gouden Leeuwen van het Braziliaanse bureau DPZ Propaganda in. Het gaat om de in Cannes met een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vorige week raakte DPZ in opspraak vanwege een zogenaamde ‘skam ad’ (reclame-uitingen zonder goedkeuring van de opdrachtgever). De fabrikant zegt dat de uiting buiten zijn medeweten tot stand is gekomen en dat het KY-account al meer dan drie jaar wordt behandeld door McCann-Erickson. Na onderzoek is gebleken dat de junior creatief van het bureau op eigen initiatief heeft gehandeld en de advertenties heeft ingezonden voor Cannes, aldus Adage. Chairman Roger Hatchuel bedankte iedereen die ‘zo snel heeft meegewerkt deze zaak op te lossen’

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in