Albert en MSN bundelen krachten


De gebruikers van MSN (3,3 miljoen unieke bezoekers per maand) kunnen op een gemakkelijke manier kennis maken met de diensten van Albert terwijl het de MSN-site meer relevantie geeft, zo geven de partners elkaars voordelen aan.
De samenwerking bestaat uit een aantal verschillenden componenten. Zo ontwikkelt en onderhoudt Albert de kleine site ‘Dagelijks leven’, die is gekoppeld aan het MSN-kanaal ‘Vrouw’. Daarnaast wordt ook de homepage van ‘Vrouw’ door Albert van de nodige content voorzien. MSN-bezoekers worden hierop gewezen door advertenties op de verschillende MSN-kanalen en –services.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOmdat de MSN-bezoekers actieve internetters zijn die meerdere malen per dag online zijn, ziet Albert kansen een hechte en langdurige relatie met hen aan te gaan.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid