Overslaan en naar de inhoud gaan

Boondoggle recyclet campagne

(BE) Het Belgische bureau Boondoggle heeft een oude slogan van werving- en selectiebureau Jobat van de plank gehaald en afgestoft om de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In België is de slogan 'Op een dag vind je de job van je leven. En dan ben je weg natuurlijk' spreekwoordelijk. Hij werd 13 jaar geleden bedacht door reclamebureau LDV voor De Personeelsgids, voorloper van Jobat.

related partner content for mobile comes here

Job van je leven
Boondoggle wilde laten zien dat 'de job van je leven' een betrekkelijk begrip is. Wie 13 jaar geleden nog blij werd van knijterharde muziek verkopen in een punkzaak, zal nu wellicht een wat rustige werkplek verkiezen. Het nieuwe motto is: 'Op een dag heb je niet de job van je leven'.

Op tijd naar huis
Bij de campagne horen tv-spots maar ook een bioscoopspot. Bezoekers krijgen voor de hoofdfilm een zwart scherm te zien en horen de stem van de filmoperator van de bios uitleggen dat hij net vader is geworden en graag op tijd thuis is om de kleine naar bed te brengen. Daarom heeft hij wat scenes uit de film geknipt zodat hij een kwartiertje eerder weg kan.

Boondoggle heeft ook een online ontwikkeld waar mensen met hun Linkedin of Facebook profiel kunnen checken of ze nog wel 'de job van je leven' hebben.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Bureau: Boondoggle
Creatie: Stef Selfslagh, Raoul Maris en Hans Kerkhoff.

bron:

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in