Boondoggle recyclet campagne
In België is de slogan 'Op een dag vind je de job van je leven. En dan ben je weg natuurlijk' spreekwoordelijk. Hij werd 13 jaar geleden bedacht door reclamebureau LDV voor De Personeelsgids, voorloper van Jobat.
Job van je leven
Boondoggle wilde laten zien dat 'de job van je leven' een betrekkelijk begrip is. Wie 13 jaar geleden nog blij werd van knijterharde muziek verkopen in een punkzaak, zal nu wellicht een wat rustige werkplek verkiezen. Het nieuwe motto is: 'Op een dag heb je niet de job van je leven'.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
Spotta
Op tijd naar huis
Bij de campagne horen tv-spots maar ook een bioscoopspot. Bezoekers krijgen voor de hoofdfilm een zwart scherm te zien en horen de stem van de filmoperator van de bios uitleggen dat hij net vader is geworden en graag op tijd thuis is om de kleine naar bed te brengen. Daarom heeft hij wat scenes uit de film geknipt zodat hij een kwartiertje eerder weg kan.
Boondoggle heeft ook een online tool ontwikkeld waar mensen met hun Linkedin of Facebook profiel kunnen checken of ze nog wel 'de job van je leven' hebben.
Bureau: Boondoggle
Creatie: Stef Selfslagh, Raoul Maris en Hans Kerkhoff.
bron: PUB
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid