Overslaan en naar de inhoud gaan

Bob Witman wordt hoofdredacteur DAG

Bob Witman wordt de hoofdredacteur van DAG.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bob Witman wordt de hoofdredacteur van .

related partner content for mobile comes here

Hij zal leiding gaan geven aan de 45-koppige redactie van DAG en is eindverantwoordelijk voor alle redactionele informatie die via de verschillende kanalen, zoals krant, internet en narrowcasting, gepubliceerd zal worden.

Bob Witman (1959) was de laatste twee jaar adjunct-hoofdredacteur bij de Volkskrant. Vanaf 1986 heeft hij als verslaggever en redacteur bij de Volkskrant gewerkt. Tussen 2001 en 2005 was hij chef van de Kunstredactie.

Witman was de afgelopen jaren ook nauw betrokken bij de ontwikkeling van de multimediale strategie en projecten bij de krant. Hij was onder meer vier jaar lang projectleider van Cinema.nl en stond aan de basis van de online stategie van de Volkskrant in 2006, zo meldt het persbericht.

Edwin Tromp, directeur van DAG Media, noemt Bob Witman -uiteraard- de ideale hoofdredacteur voor DAG: 'Bob is een ervaren journalist en heeft ook veel ervaring opgedaan met het gebruik van crossmedia. Hij is vanaf het prille begin betrokken bij DAG en het merk zit bij wijze van spreken in zijn genen. Bob snapt als geen ander hoe we onze doelgroep moeten benaderen'.

DAG Media is het bedrijf dat het nieuwe, crossmediale nieuws- en actualiteitenplatform DAG exploiteert. DAG is een .

Het platform, waar internet, mobiel en een gratis krant centraal staan, zal voor de zomer van start gaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in