Overslaan en naar de inhoud gaan

Beatrix en de pillen van Kruidvat

De gedrukte Adformatie kreeg afgelopen week de primeur van het European Trusted Brand onderzoek. het vakblad kopte dat KPN het meest…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De gedrukte Adformatie kreeg afgelopen week de primeur van het . het vakblad kopte dat KPN het meest betrouwbare merk is, maar liet het belangrijkste onderdeel links liggen: de betrouwbaarheid van de huismerken. Want ging het daar niet hoofdzakelijk om in de merken & marketing van 2005? en dan is er natuurlijk Beatrix.

related partner content for mobile comes here

Het huismerk van Kruidvat komt zelfs als merk met het meeste consumentenvertrouwen naar voren in de categorie pijnstiller, zo blijkt uit de . Daar voegt Readers Digest nog aan toe dat de huismerken van Aldi, Kruidvat en Hema met betrekking tot betrouwbaarheid een plek innemen tussen de A-merken in diverse categorieën.

Easyjet de meest betrouwbare prijsvechtende luchtvaartmaatschappij is voor Nederlanders. Ik had graag 'airline' als categorie gezien in plaats van 'budget airline', maar wellicht komt dat volgend jaar.

Meer over Nederland staat er in het . Opvallend vind ik dat RTL de meest betrouwbare tv-zender is en Het Net van KPN de meest betrouwbare internetaanbieder. Dat laatste is des te vreemder als je bedenkt dat Het Net meer de prijsvechter van KPN is en dat je bij de zustermerken Planet en Xs4all behoorlijk meer betaalt voor de brouwbaarheid van het merk.

Leuk vind ik de categorie . Dat zijn in Europa voornamelijk de staatshoofden. Kom daar maar eens om in de Verenigde Staten nadat George Bush II op de zoveelste leugen is betrapt. Voor Nederland is 'Koningin Beatrix' de meest betrouwbare persoon.

De Zwitsers vormen een uitzondering: die kiezen tennisser Roger Federer. Om maar de relatieve betekenis van dit soort onderzoeken aan te tonen, zullen we maar denken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in