Allegro wordt Boomerang Communicatie
Allegro Communicatie gaat verder onder de naam Boomerang Communicatie en wil zich duidelijker gaan profileren als communicatiebureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De directie wordt gevormd door Olivier Wegloop (creative director), Michel van Velde (CSD) en Erik Braakman (operationeel manager). Eigenaars van Boomerang Communicatie (en Boomerang Media) zijn Pierre Karsten en Olivier Wegloop.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het bureau gaat zich richten op het ontwikkelen van ‘gewenste’ communicatie die ‘niet is gebaseerd op het interruptiemodel.’ Boomerang heeft kantoren in Amsterdam en Praag en werkt voor onder meer voor MTV Networks, Nickelodeon, Vodafone, Amsterdam Tourist Board, Huis&Hypotheek, Bijbelgenootschap en Het Concert Gebouw (jongerenafdeling).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid