Overslaan en naar de inhoud gaan

Aad Boon marketingbaas UPC

Aad Boon (50) is vanaf 1 juli verantwoordelijk voor de marketing communicatie van UPC Nederland. Michel Pieterse (38) is benoemd tot…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Boon gaat richting geven aan de marketingcommunicatie met de klanten van UPC Nederland. Hij doet dat voor de (digitale) televisie, breedband internet en (mobiele) telefonie diensten van UPC Nederland.

related partner content for mobile comes here

Hij was in de jaren negentig international firector marketing communications bij WE International en was verantwoordelijk voor de omvorming van HIJ en ZY tot WE. Vervolgens was hij vice president marketing communications bij Albert Heijn. In 2004 hielp hij als zelfstandig adviseur De Telegraaf Speurders.nl in de markt te zetten.

Tot zijn overstap naar UPC Nederland adviseerde Boon Laurus bij de ontwikkeling van het nieuwe merk Lekker & Laag Superstore.

Pieterse is in de nieuwe functie van director mobiele telefonie verantwoordelijk voor de introductie, verdere ontwikkeling en verkoop van UPC Mobile. Deze prepaid mobiele telefoniedienst is vanaf het einde van deze zomer verkrijgbaar in heel Nederland. Hij was bij Orange/Dutchtone gedurende drie jaar verkoopdirecteur Nederland. Eerder was hij enkele jaren commercieel directeur bij de oliemaatschappij Tamoil Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in