Aad Boon marketingbaas UPC
Boon gaat richting geven aan de marketingcommunicatie met de klanten van UPC Nederland. Hij doet dat voor de (digitale) televisie, breedband internet en (mobiele) telefonie diensten van UPC Nederland.
Hij was in de jaren negentig international firector marketing communications bij WE International en was verantwoordelijk voor de omvorming van HIJ en ZY tot WE. Vervolgens was hij vice president marketing communications bij Albert Heijn. In 2004 hielp hij als zelfstandig adviseur De Telegraaf Speurders.nl in de markt te zetten.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaTot zijn overstap naar UPC Nederland adviseerde Boon Laurus bij de ontwikkeling van het nieuwe merk Lekker & Laag Superstore.
Pieterse is in de nieuwe functie van director mobiele telefonie verantwoordelijk voor de introductie, verdere ontwikkeling en verkoop van UPC Mobile. Deze prepaid mobiele telefoniedienst is vanaf het einde van deze zomer verkrijgbaar in heel Nederland. Hij was bij Orange/Dutchtone gedurende drie jaar verkoopdirecteur Nederland. Eerder was hij enkele jaren commercieel directeur bij de oliemaatschappij Tamoil Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid