4 internationale artikelen die leuk zijn om te lezen, plus 1 Nederlandse


1. 75 procent van de foto's in de Ikea-catalogus zijn geen foto's. Over 3D graphics bij Ikea: Building 3D with Ikea.
2. How Fisher-Price is reaching out to Millennial mums
Fisher-Price is gestart met een campagne om 'de druk bij millennial-moeders te verlichten'.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
3. Adult women are now the largest demographic in gaming
Geen groot geheim dat veel gamers vrouwen zijn, maar nu weet The Daily Dot: ze zijn de grootste groep gamers!
Niet veel groter hoor, slechts één procent.
4. Hello Kitty’s not a cat. What other brand mascots should we question?
Het was wel een dingetje op sociale media: Hello Kitty die geen kat bleek te zijn.
Digiday deed een rondje langs andere cartoon-fuguurtjes en meldt: het Energizer-konijntje (parodie op die van Duracell) houdt zich stil in de discussie.
5. Tot slot een blog van pr-man Jos Govaart op zijn Coopr-site: wordt marketing té dominant in het medialandschap?
Govaart: '(Ik hoop) dat we niet te gemakzuchtig worden en het budget van de marketingafdeling laten bepalen wat we vanuit pr doen.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid