Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn liet Instagrammers stukgaan met wekelijkse boodsgrap

Het meest opmerkelijke en bijzondere werk op sociale media.
Header
Header

Dat Albert Heijn regelmatig met leuke reclames en 'social' uit de hoek komt, weten we al langer dan vandaag, maar ze doen er nog een schepje bovenop. Op hun Instagram-account deelden ze elke week een nieuwe ‘boodsgrap’. Vorige week kwam de laatste online.

Dit is de boodsgrap waar het allemaal mee begon.

Elke week verschijnt er weer een nieuwe.

De grappen zijn wijnzinnig leuk. Zo ook deze!

Er zit een gezonde dosis humor in.

Albert Heijn houdt wel van een grapje.

Ze rijzen dan ook de pan uit.

Het is elke week weer een feestje op de Instagram van AH.

En ze houden de sfeer er goed in.

Op deze grap gaan we ook heel lekker.

Dit is alweer de een na laatste.

Proost, op deze laatste boodsgrap!

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Nathalie van der Linden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Maarten

Wat vreselijk flauw en infantiel allemaal. De drie sommeliers. Stunt een keer, 1 week níet met goedkoop vlees, dat zou goede reclame zijn.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in