MediaLane gaat zich volledig concentreren op contentcreatie voor televisieproducties en live entertainment. Het betekent dat het platform &C van Chantal Janzen zelfstandig verdergaat.
Onafhankelijk
Sinds de introductie in het voorjaar van 2017 heeft &C 'een stevige marktpositie verworven'. De novembereditie van het magazine verschijnt in een oplage van 100.000 exemplaren. Het online platform claimt een maandelijks uniek bezoekersaantal van 300.000, de Instagram community heeft 125.000 volgers en het YouTube-kanaal ruim 57.000 abonnees.
Chantal Janzen: ‘We hebben veel gesprekken met elkaar gevoerd over de toekomst van MediaLane en daarmee ook de toekomst van &C. Het was voor ons ideaal om in het veilige huis van MediaLane de opstart van &C te mogen maken.’
Mede-initiatiefnemer Marco Geeratz: ‘We zijn nu ook zover dat wij de verdere ontwikkeling van &C als onafhankelijk platform zelf kunnen oppakken.’
Tweede fase
Medialane volgt een internationale trend van de opmars van live entertainment en heeft de eerste stap gezet naar internationale expansie met een vestiging in Duitsland. Oprichter Iris van den Ende: ‘MediaLane en &C hebben elkaar heel goed kunnen versterken maar er komt ook een tweede fase waarin je moet durven kiezen voor concentratie op de kernactiviteiten binnen het bedrijf. De nauwe samenwerking met Chantal blijft bestaan waar het gaat om televisie- en live-entertainment producties van MediaLane, zoals bijvoorbeeld Kees & Co.'
<a href="https://www.opencloudmanifesto.org/">hostgator coupon code</a>