Timberland heeft groene ambities en stelt duurzame creatieve directeur aan
De Britse ontwerper Christopher Raeburn staat bekend om zijn verantwoorde designs.
Christopher Raeburn is vanaf november global creative director van Timberland. Met de aanstelling van Raeburn wil het merk zich verder ontwikkelingen op het gebied van verantwoord gebruik van materialen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Al het werk van Raeburn is gebaseerd op de pijlers: remade, reduced en recycled. Dit sluit aan bij de ambities van Timberland. 'Timberland heeft een basis opgebouwd op het gebied van vakmanschap en innovatie. Nu is het tijd om met groene ontwerpen onze merkvisie te ontwikkelen', verklaart Jim Pisani, global brand president van Timberland.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaRaeburn gaat een collectie schoenen, kleding en accessoires ontwikkelen die in 2020 wordt gelanceerd.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid