Overslaan en naar de inhoud gaan

Private label groeit niet meer, initiatief terug bij A-merken

IRI Nederland meldt dat de huismerken met 0,1 procent gegroeid zijn. De A-merken met 1,7 procent.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De tijden van kommer en kwel voor A-merken lijken voorbij. Een paar jaar geleden werd er nog steen en been geklaagd dat productinnovaties van A-merken binnen mum van tijd werden gekopieerd door de huismerken, met als gevolg dat de omzet van PL groeide en de omzet van A-merken daalde. Zo konden hoge innovatiekosten niet worden terugverdiend. Nu is de markt voor huismerken volwassen geworden, dat stelt althans Sjanny van Beekveld van IRI Nederland, een aanbieder van marktinformatie op het gebied van FMCG en retail.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in