Overslaan en naar de inhoud gaan

Peter van der Vorst nieuwe directeur Content en Marketing bij RTL

Hij wordt eindverantwoordelijk voor alle content op de zenders en digitale consumentenplatformen van RTL, zoals RTL XL en Videoland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vanaf 1 maart start Van der Vorst in zijn nieuwe rol bij RTL. Zijn activiteiten voor zijn productiehuis Vorst Media bouwt hij in de loop van het jaar geleidelijk af. Vanaf  2020 gaat hij fulltime aan de slag in zijn nieuwe functie en stopt hij als presentator en producent.

related partner content for mobile comes here

Ceo van RTL, Sven Sauvé over de aanstelling van Van der Vorst: 'Peter kent het volledige spectrum van het programma maken, zowel voor als achter de schermen. Keer op keer laat hij zien dat hij goed aanvoelt welke thema’s er spelen in de maatschappij en vertaalt hij deze inzichten door naar prachtige programma’s. Bovendien heeft hij een heldere en inspirerende visie op de ontwikkeling van het medialandschap.'

Peter van der Vorst is ruim 25 jaar werkzaam voor RTL, zowel als producent als presentator. Sinds 1996 is hij presentator bij RTL 4. In 2009 start Van der Vorst samen met Nathalie Harari zijn productiehuis Vorst Media dat voor zowel RTL, de NPO als SBS programma’s maakt. In 2015 wordt het bedrijf overgenomen door Talpa Media.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in