
Het Voedingscentrum wil Nederlanders meer groente laten eten. Om dat voor elkaar te krijgen, maakte Canday de online campagne ‘Eet meer ons!’.
De campagne bestaat uit een Groentemeter, gif-banners, social media en verschillende videoformats. Zo maakte het bureau stopmotion-filmpjes om verschillende dagmenu’s via advertising op Twitter, Facebook en Instagram aan te jagen.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersCommunicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACorporate woordvoerder
TU DelftVoedingscentrum dagmenu - Proef de zon
Ook ging Canday met Voedingscentrums eigen Astrid Postma-Smeets én een tas vol boodschappen naar de Rotterdamse Markthal. Het doel van de filmpjes is laten zien hoe veelzijdig de nieuwe Schijf van Vijf is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee