Nieuwe actie Voedingscentrum: ‘Eet meer ons!’
Bureau Canday lanceert online campagne


Het Voedingscentrum wil Nederlanders meer groente laten eten. Om dat voor elkaar te krijgen, maakte Canday de online campagne ‘Eet meer ons!’.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne bestaat uit een Groentemeter, gif-banners, social media en verschillende videoformats. Zo maakte het bureau stopmotion-filmpjes om verschillende dagmenu’s via advertising op Twitter, Facebook en Instagram aan te jagen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVoedingscentrum dagmenu - Proef de zon
Ook ging Canday met Voedingscentrums eigen Astrid Postma-Smeets én een tas vol boodschappen naar de Rotterdamse Markthal. Het doel van de filmpjes is laten zien hoe veelzijdig de nieuwe Schijf van Vijf is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid