Jumbo adverteert op en in vliegtuig
Vanaf woensdag 30 mei vliegt Jumbo mee met transavia.com. De retailer heeft een heel communicatiepakket in petto voor de vakantiegangers.
De actie is een persoonlijk initiatief van Jumbo-directeur Frits van Eerd. Volgens hem is een vliegtuig een ideaal medium voor een reclameboodschap: 'Tijdens de vliegreis zijn de passagiers over het algemeen in een goede vakantiestemming en staan daardoor open voor elke afleiding die de reis nóg leuker kan maken.'
De retailer hoopt in de zomermaanden dan ook 2 miljoen passagiers te bereiken. Frits van Eerd: 'Natuurlijk hopen we dat veel van die mensen onze winkels zullen bezoeken, maar dat is niet ons primaire doel. We willen vooral dat de mensen weten waar Jumbo voor staat en we zien het daarom ook als een leuk contactmoment met onze bestaande klanten.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaJumbo heeft samen met reclamebureau Selmore, mediabureau Brandconnection en Transavia een communicatiepakket voor in en om het vliegtuig samengesteld.
In totaal worden drie Transavia toestellen aan de buitenzijde voorzien van Jumbo reclame op de romp. Binnen in de 30 vliegtuigen tellende vloot van Transavia wordt ook het nodige gecommuniceerd. Zo is er een speciaal voor dit doel geproduceerde reclamefilm. Op de hoofdsteunen zitten raadsels en is er een folder voor in de stoelzak, met daarin een waardebon voor een gratis appeltaart die na de vakantie bij iedere Jumbo kan worden opgehaald.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid