Overslaan en naar de inhoud gaan

Isobar lanceert Fanta’s spookachtige Halloween Headquarters

Fanta lanceert in samenwerking met Isobar de grootste Halloween campagne in Nederland ooit. Vanuit de Fanta Halloween Headquarters werken…
Dentsu Aegis Network

We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. De bureaus: Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet, Posterscope, Isobar, ACHTUNG!mcgarrybowen, The Story Lab en DAN DNA, werken samen aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland. 

Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Fanta helpt je met de beste pranks

De campagne is uitgerold via Facebook, Snapchat, Instragram en YouTube en bestaat uit exclusieve Halloween cans, online video, social tutorials, Snapchat lenzen, social activaties, pranks en een ‘Scarify your video’ service waarin fans via Facebook messenger een enge video kunnen maken om hun vrienden mee te pranken. Tevens wordt er samengewerkt met influencers Mascha (Beautygloss), Denise (Iamtheknees) en Oma Miep om de campagne onder de aandacht te brengen bij jongeren in de leeftijdsgroep 13+.

De campagne loopt tot en met 11 november 2017 en is een kick-off van de Fanta Halloween Headquarters die de komende jaren zal terugkeren tijdens Halloween.

 


Samenwerking
Isobar Nederland, onderdeel van Dentsu Aegis Network, ontwikkelde de Halloween campagne voor Fanta tijdens een pitch van Coca-Cola Nederland. Na de pitch besloot Coca-Cola de samenwerking voort te zetten met Isobar.

Sabina van Wijk, digital manager bij Coca-Cola Nederland:
“Na een jarenlange samenwerking hebben we weer voor Isobar NL gekozen als full service digital agency voor alle merken van Coca-Cola Nederland. De expertise en energie van Isobar tijdens de pitch heeft ons overtuigd en is tevens merkbaar in deze campagne”

Credits
Klant: Fanta (Coca-Cola Nederland)

Digital Creative agency: Isobar
Mediabureau: UM

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Dentsu Aegis Network

We helpen klanten relaties op te bouwen met de doelgroep door efficiënte inzet van data, media, creatie en technologie. De bureaus: Carat, Vizeum, iProspect, Amplifi, Amnet, Posterscope, Isobar, ACHTUNG!mcgarrybowen, The Story Lab en DAN DNA, werken samen aan de beste geïntegreerde merk-, media- en digitale communicatieoplossingen. Dit doen we voor lokale én internationale klanten. Met een gespecialiseerd aanbod dat alle aspecten van het digitale spectrum beslaat, is Dentsu Aegis Network de nummer 1 in digital in Nederland. 

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in