In-game advertising Habbo Hotel
Online teen community Habbo Hotel maakt sinds kort deel uit van het portfolio van WebAds Interactive Advertising. Adverteerders wordt de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tjeerd Kooij, managing partner WebAds: ‘Uit onderzoek dat WebAds onlangs heeft laten uitvoeren onder jonge bezoekers van online communities blijkt dat deze groep het internet vooral gebruikt om contacten te onderhouden. Daarvoor gebruiken ze diverse communities en social networks.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Marcel Pordon, landenmanager van Habbo Hotel: ‘In
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSdeze virtuele omgeving is het voor adverteerders van belang om waarde
toe te voegen aan de beleving van de Habbo’s. In-game sponsoring biedt
daarvoor een prima gelegenheid.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid