Overslaan en naar de inhoud gaan

Hero 'werkt samen met de natuur'

Hero gaat met een nieuwe positionering op de gezondheidstoer.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hero heeft in een nieuwe door Fitzroy ontwikkelde campagne gekozen voor de pay-off: &;Hero werkt samen met de natuur.&; Het is een nieuwe koers voor het merk, bekend van cassis, jam, fruitsappen en ijsje.

related partner content for mobile comes here

Hero kiest zijn woorden zorgvuldig en benadrukt de goede eigenschappen van fruit. Het is &;lekker&; en &;voedzaam&;, want &;het zit vol met vitaminen, vezels en mineralen.&; Het claimt er zo min mogelijk aan toe te voegen en waar het dat wel doet daar open over te zijn. &;Want dat is beter voor jou en voor elkaar.&

Uiteindelijk gaat het volgens Hero om &;de kracht van samenwerken&;, dus het beste wat de natuur te bieden heeft met het beste dat de mens te bieden heeft. In de commercial is dit in splitscreen in beeld gebracht. 

Fitzroy ontwikkelde TVC, advertenties en een online activatie.

 

Credits

Klant: Hero, Loes van Aubel, Yorick van Baarsel

Bureau: Fitzroy

Productie Maatschappij: 100% Halal

Producent: Christine Anderton, Gijs Determeijer

Regie: Sam de Jong

Camera: Ton Peters

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in