Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken.nl moet community worden

De website van biermerk Heineken heeft momenteel onvoldoende bereik. Om dit te doorbreken wordt de site volgend jaar omgebouwd tot een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit zegt marketingdirecteur Herwin van den Berg van Heineken Nederland vandaag in een interview met Adformatie. ‘Volgend jaar zul je zien dat we nog een stap verder gaan met internet, dat dan een nog vastere plaats krijgt en veel meer vanuit een businessmodel gerund gaat worden’, zegt Van den Berg.
‘In internetachtige omgevingen kun je communities bouwen waar je gewoon geld aan kunt verdienen. Dat geld kun je vervolgens weer herinvesteren.’
De basisfilosofie van Van den Berg luidt dat de consument er ‘zelf gewoon heen moet willen’. ‘Via allerlei nieuwe technieken kun je op heel andere manieren nog veel meer kwalitatief bereik genereren en dat zullen we ook gaan doen.’

related partner content for mobile comes here

Lees een exclusieve aanvulling op het interview in Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in