Overslaan en naar de inhoud gaan

Guy Grimmelt marketing & sales director Exterion Media

Salesdirector Marcel den Hoed vertrekt.
Guy
© Initiative
Guy
© Initiative

Marketing & business development director Guy Grimmelt van Exterion Media wordt per 1 februari marketing & sales director bij de out-of-home exploitant.

In navolging van andere landen binnen de internationale organisatie wordt ook in Nederland de verantwoordelijkheid voor zowel marketing als sales bij één directeur ondergebracht. 

Marketingmanager Mariëlle Besselink wordt per dezelfde datum ook verantwoordelijk voor business development en daarmee de functie van marketing & business development manager.

related partner content for mobile comes here

Salesdirector Marcel den Hoed heeft aangegeven dat zijn ambitie volledig bij sales ligt en hij vertrekt daarom bij Exterion Media.

Eric Kip, managing director: 'Onder de gezamenlijke leiding van Guy en Marcel is Exterion Media de afgelopen jaren uitgegroeid tot de marktleider binnen out-of-home. Het afgelopen Media Report van Adformatie was wederom een bewijs van het goede werk dat de afgelopen jaren is verzet. De stap die nu wordt genomen, past binnen de structuren zoals die ook binnen de andere landen van onze organisatie is geïmplementeerd.'
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in