Overslaan en naar de inhoud gaan

Martijn Eindhoven head of privacy solutions LiveRamp

LiveRamp nam vorig jaar Faktor over.
Eindhoven
Eindhoven

LiveRamp heeft Martijn Eindhoven (38) benoemd tot head of privacy solutions. Het marketing-, data- en technologiebedrijf nam vorig jaar de Nederlandse start-up Faktor over. 

Eindhoven wordt verantwoordelijk voor het uitbreiden van het portfolio privacyproducten en -diensten. Met zijn komst versterkt LiveRamp zijn wereldwijde positie als specialist op het gebied van privacy en gegevensbeheer.

related partner content for mobile comes here

Eindhoven was eerder bij Sanoma verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het automated trading platform en hij had de leiding over de Ahold Marketing en Media Group. In de afgelopen jaren heeft Eindhoven als consultant op het gebied van privacy, data en techniek onder meer Talpa, RTL, bol.com, Knab en Funda ondersteund. Daarnaast zit hij in de privacywerkgroep van brancheverenigingen IAB Nederland en bvA.

Tim Geenen van LiveRamp: 'Martijn is een leider met een sterke focus op privacy en hij heeft veel kennis van data, media en technologie. Door zijn achtergrond in programmatic en compliance, en dan met name zijn kennis van de GDPR, CCPA en ePrivacy, is hij de juiste persoon voor het definiëren van onze visie op privacy en technologie en deze vervolgens door te vertalen naar onze privacy product suite.'

Eindhoven: 'Ik heb de ontwikkeling van Faktor altijd nauwlettend in de gaten gehouden. Hun producten en service waren drie jaar geleden al uniek in de markt en na de overname door LiveRamp hebben zij helemaal fantastische stappen gezet. LiveRamp beschikt over het beste Privacy en Consent Management Platform (PCMP) dat er bestaat, maar maakt ook het verschil met zijn adviserende rol en persoonlijke service.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in