Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Culture du changement’ bij L’Oréal: ‘Online is supervisueel’

De ‘reason to be’ bij L’Oréal is digitale transformatie.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het is – nog steeds – zijn eerste echte baan. Negen jaar geleden startte Kevin Capota (33, foto) bij L’Oréal om er niet meer weg te gaan. ‘Ik ben blijven hangen’, zegt hij, ‘ik ben opgeleid als industrieel ontwerper en afgestudeerd op experience design. Zeg maar “design for emotion”. Je denkt dan misschien niet als eerste aan een marketingpositie bij L’Oréal, maar de link tussen de twee vakgebieden is de behoefte van consumenten. Je moet weten welke dingen impact maken. Marketing is daar een onderdeel van.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in