Overslaan en naar de inhoud gaan

Commercials ter promotie van 'financiële fitheid'

Vanaf vandaag worden er landelijk radio- en televisiespots uitgezonden waarin Nederlanders worden opgeroepen om hun financiële fitheid te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De duurt in totaal drie jaar en richt zich op het voorkomen van problematische schulden bij de Nederlandse bevolking. Behalve de rtv-commercials wordt ook door middel van outdoor posters, querilla-acties, webvertising en de Blijf Positief bustour aandacht gevraagd voor de campagne. De website, een belangrijk onderdeel van de campagne en biedt, behalve de financieel fittest en tal van handige tips, ook allerlei links naar organisaties die zich met het onderwerp schulden en lenen bezighouden.

related partner content for mobile comes here

In de commercials is te zien hoe hoofdpersoon Bud – hij is de figuur die Nederland financieel topfit moet krijgen - mensen uit de financiële ellende heeft geholpen en heeft laten inzien dat ondoordacht met je geld om gaan voor grote problemen kan zorgen. De campagne is in opdracht van het ministerie ontwikkeld door reclamebureau LG&F in samenwerking met Marlot Communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in