Overslaan en naar de inhoud gaan

Bijenkorf stopt met driedaags graaifestijn

De Drie Dwaze Dagen passen volgens het warenhuis niet meer bij de zogenoemde Premium Experience Strategie die het volgt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Bijenkorf stopt met de Drie Dwaze Dagen, de uitverkoopdagen van het warenhuis. De Dwaze Dagen waren sinds 1984 een begrip: drie dagen lang kan het publiek ongegeneerd in bakken met koopjes graaien. Dit jaar worden ze nog wel gehouden, maar dat is voor het laatst. Wanneer precies houdt de Bijenkorf nog even geheim, maar ze zijn altijd in het najaar.

related partner content for mobile comes here

 

Volgens een woordvoerster, die berichtgeving van deze strekking in De Telegraaf bevestigt, passen de Drie Dwaze Dagen niet meer bij de zogenoemde Premium Experience Strategie van de Bijenkorf. Binnen die strategie wordt ingezet op topmerken, topwinkelbeleving en topservice. Het bedrijf bouwt daarom haar prijspromoties af. Mede om die reden schafte het warenhuis ook de &;Maffe Marathon&; al af.

Meer uitgebreide verslaggeving volgt binnenkort

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in