Overslaan en naar de inhoud gaan

Kijk mee naar Ster Focus 2022: over de kansen voor jouw merk in het nieuwe jaar

Meld je aan voor het online evenement op vrijdag 12 november aanstaande
Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Ster Focus 2022
Ster Focus 2022

Hoe speel je als merk in op de grote evenementen van 2022, zoals de Olympische Spelen? Hoe kun je audio inzetten om een connectie te maken met je doelgroep? En wat ga je straks voor een campagne bij Ster betalen? De antwoorden op deze vragen (en veel meer) hoor je op 12 november tijdens de online sessie Ster Focus 2022: de lijnen zijn open.  

In circa 45 minuten blikken we tijdens een online sessie terug op het afgelopen jaar en kijken we vooruit: welke kansen biedt 2022 voor jouw merk? Welke programma’s en evenementen heeft de NPO in petto? En hoe kan je ook in 2022 via Ster het grote publiek bereiken? Ster-directeur Frank Volmer duikt samen met presentatrice Shay Kreuger, dj bij NPO Radio 2, en andere bekende gezichten in deze onderwerpen. 

Vanuit Beeld en Geluid bespreken ze de aanpassingen in het commerciële beleid van Ster voor 2022 en gaan ze in op actuele ontwikkelingen in de mediawereld. Het thema is ‘de lijnen zijn open'. Een hint naar een tijdloos omroepcliché dat ontzettend van toepassing is op deze tijd en op Ster in het bijzonder. Toegankelijkheid is een van onze belangrijkste waarden. Tijdens deze sessie willen we een open gesprek aangaan over het nieuwe reclamejaar. 

Kijk je mee?

Ster Focus 2022: de lijnen zijn open vindt online plaatst op vrijdagmiddag 12 november van 12.00 tot ca. 12.45 uur en is voor iedereen toegankelijk. Het evenement geeft bedrijven, organisaties, merken, marketeers en mediaprofessionals inzicht in de ins en outs voor adverteren anno 2022. Interesse? Meld je kosteloos aan via deze pagina.

Tot 12 november! 

 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Ster

Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in