Overslaan en naar de inhoud gaan

Intratuin & Somention lanceren kerstfilm ‘Verwonderlove’

Ontdek het romantische avontuur van kerstornamenten Ruby & Finn.
Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Intratuin & Somention lanceren kerstfilm ‘Verwonderlove’
Intratuin & Somention lanceren kerstfilm ‘Verwonderlove’
Intratuin & Somention lanceren kerstfilm ‘Verwonderlove’
Intratuin & Somention lanceren kerstfilm ‘Verwonderlove’

Dit jaar brengt Intratuin de magie van kerst rechtstreeks naar je scherm met de kerstfilm ‘Verwonderlove’. In vier opeenvolgende afleveringen ontdek je het romantische avontuur van Ruby & Finn, twee kerst ornamenten die elkaar ontmoeten in een Intratuin-winkel en al snel worden meegesleept in een hartverwarmend liefdesverhaal op TikTok en Instagram.

De magie van kerst
“Met ‘Verwonderlove’ willen we de warmte en verbondenheid van kerst vieren,” zegt Boyd Winkelman, Social Media Marketeer Intratuin. “De romantische reis van Ruby & Finn weerspiegelt de emotie die we met onze kerstshows in Verwonderland willen oproepen: een plek waar mensen geïnspireerd raken, samenkomen en de magie van kerst beleven.”

Samenwerking
Naast ‘Verwonderlove’ is Somention sinds 2024 verantwoordelijk voor diverse campagnes van Intratuin, zoals de succesvolle Intragames. Dan Verhoeven, Creative Director Somention: “In de korte periode van onze samenwerking met Intratuin hebben we al diverse succesvolle projecten gerealiseerd. 'Verwonderlove' is een uitstekend voorbeeld van hoe we via social media, met een combinatie van storytelling en snelle, impactvolle content, een krachtig merkverhaal kunnen vertellen.

Reacties:

Om te kunnen reageren, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid wordenLog In

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Somention

Als social natives weten wij hét verhaal van merken te vertellen via social media. Dit doen we niet alleen met onderscheidende content en inspirerende campagnes, maar vooral door het gesprek aan te gaan. Want alleen wanneer je échte connectie aangaat met je doelgroep, ben je in staat tot het creëren van fans. En dat levert extra waarde op voor je merk. Met een team van 60 experts verzorgt Somention de strategie, content creatie, social advertising, webcare & community management in 15 talen.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in