Gastblog: Verrasjemenou?! Kruidvat en Lies genomineerd voor een Gouden Loeki!
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Een blog schrijven om schaamteloos stemmen te werven voor onze eigen Kruidvat campagne. Dat doen we graag! De herkenbare ‘avonturen’ van onze, tikkie chaotische, Lies doen mee in de race als finalist voor de Ster Gouden Loeki. Met onze plek in de top 10 voelt deze nominatie al als een bekroning. We zijn apetrots op de waardering die Nederland hiermee geeft aan onze nieuwe campagne aanpak.
Tijd voor iets nieuws
We zijn inmiddels een jaar rond, want in maart 2021 zijn we in samenwerking met DDB Unlimited en Eigen Fabrikaat gestart met een nieuw communicatieplatform voor Kruidvat. Iedereen is dol op onze acties en aanbiedingen. Daar staan we om bekend en dat maakt Kruidvat geliefd. Natuurlijk blijft de voordeelboodschap enorm belangrijk. Maar daarbovenop willen we de emotionele band met Kruidvat versterken. Meer likability, meer herkenning en meer humor. Zo laten we zien dat we begrijpen hoe het dagelijks leven van onze klanten eruitziet.
Lies
Onze nieuwe campagne draait om single-mom Lies. Zij runt, op geheel eigen wijze, haar gezin met jonge kinderen. Licht chaotisch (het lijkt Kruidvat zelf wel) weet zij toch alle ballen in de lucht te houden. De ‘avonturen’ van Lies zijn ontwapenend, eerlijk en hebben een verrassende twist. Altijd lekker relativerend, een tikkie overdreven en juist daarom harstikke leuk. Lies ‘vermenselijkt’ Kruidvat op een manier die enorm goed past bij de kern van ons merk.
Kruidvat merk - ons eigen merk voor jou en je gezin
Ook de genomineerde Kruidvat Merk-commercial vertelt in relativerende toon het eerlijke verhaal van Lies, die tussen alle bedrijven door nog even snel met 3 kinderen naar de winkel moet. Gedoe, geknoei, gehol en dan ook nog een gênante situatie op de koop toe. Want ja, Kruidvat maakt het je dan wel gemakkelijk met het grote assortiment aan huismerkproducten, maar dat hoef je van je kids niet te verwachten. En dus wordt Lies er in een overvolle Kruidvat door haar dochtertje aan herinnerd dat ze haar ‘aardbeien-zalf’ is vergeten.
Stem je op ons?
Als ‘single reclame moeder’ krijg je heel wat voor je kiez…eh… billen. Daarom vinden we dat Lies de Gouden Loeki verdient! Als jij ook zo vrolijk wordt van de ‘avonturen’ van Lies, gun ons dan je stem. Help ons aan een Gouden Loeki! Stemmen doe je via: www.stergoudenloeki.nl
Deze blog is geschreven door Kruidvat en DDB Unlimted en Eigen Fabrikaat
Heb jij al gestemd?
Tot en met 20 februari kan je stemmen op jouw favoriete commercial! Wie moet er van jou met de felbegeerde prijs vandoor? Breng nu jouw stem uit via www.stergoudenloeki.nl of door te bellen naar 0909-8860. De winnaar van de Ster Gouden Loeki wordt op 25 februari bekend gemaakt tijdens een feestelijke uitzending van Omroep MAX om 21:30 uur op NPO 1.
Al sinds 1965 kun je bij Ster reclame inkopen rondom de content van de Nederlandse Publieke Omroep (NPO) op radio, televisie en online. Met onze reclameblokken bereiken we iedereen, op ieder moment van de dag, maar doen dat nét even anders. Zo onderbreken we geen programma’s met reclame en is er een beperkt aantal reclameminuten per uur, waardoor de impact van jouw campagne groter is. Onze kennis zetten we maar al te graag in voor jou! Zo versterkt Ster elke campagne met inzichten, kennis, kwaliteit en bereik. We denken dagelijks mee met onze klanten, nemen je mee in de nieuwste ontwikkelingen op gebied van media en reclame, en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. Dankzij onze vaste prijzen weet je van tevoren waar je aan toe bent en kunnen we het hebben over de essentie: hoe kunnen we het aanbod van Ster zo optimaal mogelijk inzetten om jouw doelstelling(en) te bereiken?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid