Na een halvering van het bezoekersaantal in de periode 2001-2011 steeg het aantal bezoeken aan Madurodam vorige jaar met 36 procent tot bijna 740.000. Het park is grondig verbouwd en Madurodammertjes, de kleine bewoners van het park, staan centraal in de communicatie en begeleiden kinderen in filmpjes bij de activiteiten. De veranderingen brachten Madurodam de merk top 100 binnen op de 37e plaats.
Nog steeds breidt het miniatuurpark uit met attracties. In de nieuwste tv-commercial staan de Madurodammertjes en de nieuwste doe-dingen centraal. Zo kunnen kinderen zelf voor DJ spelen en is er een filmstudio waarin je over het park kunt ‘vliegen’.
Bekijk hieronder de commercial:
Credits
Creatie: Maarten van de Vijfeijken & Scato van Opstall / Goed Stel Mensen
Account: Annette Menheere
Verantwoordelijk bij klant: Annemarie Joosen, Fenne Hoppenbrouwer, Lidka Kania
Productie: Hazazah Film & Photography
Regisseur: Paul Postma
DOP: Gabor Deak
Animatie: Patrick Chin
Muziek: Feike / Soundcircus
Postproductie: Crabsalad
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!