C&A kiest Mediaplus voor Europese media-account

De keuze viel op Mediaplus na een Europese aanbesteding.

C&A Kalverstraat

Na een pitch op Europees niveau, waarin vijf spelers streden om het media-account (mediastrategie, planning en inkoop), koos C&A voor Mediaplus, de bureaugroep met (onder meer) een vestiging in de Houthavens in Amsterdam.

De opdracht voor het winnende bureau luidt: ‘Van C&A het meest mensgerichte modemerk van Europa maken’, wat een ‘holistische kijk op alle marketingdisciplines, tot ver buiten de mediasfeer’ zou vergen. C&A zit namelijk middenin een transformatie van fysieke retailer tot omnichannel-retailer. Als strategische business partner dient Mediaplus die transformatie te begeleiden.

C&A in cijfers

  • Meer dan 1.300 winkels
  • In 17 Europese landen
  • Meer dan 25 duizend medewerkers

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie