Overslaan en naar de inhoud gaan

Panelsessie: Nederlandse CMO’s over Cannes

Met CMO's van toonaangevende bedrijven als ING, ODIDO, Nederlandse Loterij en TBWA\NEBOKO’s Darre van Dijk, bespreken we de week in…
Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Nederlandse CMO’s over Cannes
Nederlandse CMO’s over Cannes
Nederlandse CMO’s over Cannes
Nederlandse CMO’s over Cannes

Panelleden zullen hun inzichten delen over de waarde van creativiteit voor topbedrijven en de relevantie en impact van de Cannes Lions. Ook bespreken we of het Cannes Lions Festival of Creativity met haar tijd meegaat en welke trends en topics dit jaar de boventoon voerden. Daarnaast worden de prestaties van Nederland op het festival geëvalueerd.

Mis het niet!

Mis deze unieke kans niet om de ervaringen te horen van toonaangevende marketeers en creatieven die het Cannes Lion Festival of Creativity van dichtbij hebben meegemaakt. Ontdek wat hen heeft geïnspireerd, hoe zij de waarde van creativiteit zien en welke trends en onderwerpen dit jaar centraal stonden.

Registratie

Klik hier om je aan te melden voor deze inspirerende en informatieve sessie.

Datum: Donderdag 20 juni 2024.
Tijd: 10.00 uur.
Locatie: Embassy of Dutch Creativity (La Boussole Carree. Rue de la Fontaine 3, 06400 Cannes).

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
TBWA

We're TBWA\NEBOKO and we are known as the Disruption® Company. We help brands find strategic and creative white space through the power of Disruption®. We develop business-changing, culture-defining and award-winning ideas for brands. And we’ve got the hardware to prove it. Agency of the Year 2017, we have been recognized with top honors from every major creative award show, including Cannes Lions, ADCN, and Effies. TBWA is a global collective and has proven to be a catalyst in uniting over 11,300 people, operating in 305 agencies, in 98 different countries.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in