Overslaan en naar de inhoud gaan

Happy Horizon neemt Energize over

Energize wordt onderdeel van bureaugroep Happy Horizon.
Energize happy horizon
Energize happy horizon

Bureaugroep Happy Horizon heeft creatief bureau Energize uit Amsterdam overgenomen. Het door Klaas Weima opgerichte bureau verwacht op deze manier klanten beter van dienst te kunnen zijn en groei te bestendigen. 'Deze stap geeft ons bureau de brandstof voor innovatie en maakt ons bureau toekomstbestendig. Hierdoor zijn we uitstekend gepositioneerd voor verdere groei, zowel op persoonlijk vlak voor medewerkers, klanten en het bureau zelf', aldus Weima.

related partner content for mobile comes here

De directie van Energize blijft aan boord en ook de naam wordt gehandhaafd. Het bureaus werkt voor klanten als Plus Retail, Adobe, Nierstichting, NCOI, HeadFirst Group en Nederlandse Loterij en viel dit jaar in de prijzen bij de Esprix en de SAN. 

De overname is het gevolg van de buy & build-strategie van Happy Horizon dat eerder dit jaar al marketingbureau AdBirds en EF2 overnam en eerder bureaus als Vertigo6 en Gracious. Met de overname van Energize wil de bureaugroep zich nadrukkelijker profileren als creatief bureau. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in