Overslaan en naar de inhoud gaan

Eline Deutekom start nieuw bureau Fior

Fior combineert 'strategie, digital design en data'.
fior
Eline Deutekom.
fior
Eline Deutekom.

Vandaag lanceert Eline Deutekom het nieuwe bureau Fior, waarmee ze strategie, digital design en data-inzichten voor 'groeigerichte merken' combineert. Met het in Amsterdam gevestigde bureau wil ze bovendien een bijdrage leveren aan het stimuleren van 'vrouwelijk ondernemerschap'. 

related partner content for mobile comes here

Fior bouwt merken 'die mensen liefhebben', zegt Deutekom. 'Het bureau helpt merken hun bloei te vinden, wat begint met de wortels en persoonlijkheid, verder gaat met de analyse van data en vervolgens het opzetten van ontwerp, branding en de juiste strategie waarmee het merk kan groeien.'

Er wordt bij Fior gewerkt met een schil van freelancers, waaronder strategen, ontwerpers, ontwikkelaars en data-analisten. Eerste klanten zijn er nog niet. Deutekom deed ervaring op als creative director bij onder meer DPDK, Clockwork en LaComunidad.

Meer vrouwen

Met Fior zegt Deutekom de deur 'wagenwijd' open te willen zetten voor vrouwen die willen 'groei, bloeien en leidinggeven. Deutekom: 'In Nederland bestaat slechts 18% van directies bij digitale bureaus uit vrouwen, blijkt uit onderzoek van Dutch Digital Agencies. En wereldwijd is maar 0,1% van de creatieve digitale bureaus opgericht of eigendom door of van een vrouw.' Hoe gaat ze precies die deur voor vrouwen openzetten? Deutekom: 'Door vrouwelijke creatieven te coachen met hun portfolio, samen te werken met andere vrouwelijke ondernemers en via brancheorganisaties een podium te bieden aan vrouwelijke leiders.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Laura Amato

Nice Eline!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in